Onze diensten

Bent u op zoek naar hospitality personeel om u te ontzorgen? Of het nu voor een klein- of grootschalig, privé of B2B evenement, beurs, een trouw of serene plechtigheid is... Van 1 persoon tot een gecoördineerd team van 150 personen? Veel is mogelijk en ``done the right way``! Wij beschikken bij Ladies and Gents over een waaier aan allerhande profielen die u met de meest vriendelijke glimlach en professionaliteit kunnen ondersteunen waar nodig. Wij schenken graag de grootste aandacht aan u als klant én niet te vergeten...ook aan onze ``Ladies and Gents``.

Hostsenhostessen.jpg

Hostesses & Hosts

Een hartelijk welkom, een vriendelijke glimlach; onze hostesses en hosts staan graag voor u klaar. Dit voor het onthalen van uw gasten, het begeleiden en doorverwijzen ervan, het beheren van de vestiaire of de gastenlijst, het scannen van toegangstickets en nog veel meer...

frontdesk.jpg

Frontdesk medewerkers

Hebt u (tijdelijk) vervanging nodig aan het onthaal van uw bedrijf? Onze frontdesk medewerkers staan paraat om uw klanten professioneel te verwelkomen. Eventuele lichte administratieve taken uitvoeren, kan er ook bij komen kijken.

animatie.jpg

Animatoren

Thema's, "we love them"! Kerstelfjes nodig die "Merry Christmas" wensen, Paashazen die vrolijk Paaseitjes verdelen? Onze animatoren zetten graag het personage neer waar u naar op zoek bent.

stagehand.jpg

Event support

Helpende handen die u tijdens de op- en afbouw van uw evenement, beurs of project ondersteunen. Het verzetten van hekken, leggen van rubberen matten, het plaatsen van tafels en stoelen, onze "Ladies and Gents" helpen u graag.

12277544575_93f0487139_-kopie.jpg

Stewards

Van het scannen van toegangstickets, het monitoren of begeleiden van bezoekersstromen, tot het bemannen van enkele cruciale punten op uw evenement. Onze stewards leiden dit graag voor u in goede banen.

shutterstock_5775.jpg

Medewerkers beurssecretariaat

Tijdens uw beurs wilt u zich vooral kunnen focussen op een goed algemeen verloop. Hebt u tijdens uw beurs iemand nodig op het beurssecretariaat, zodat u niet voortdurend op éénzelfde plaats dient te blijven? Een persoon die in eerste lijn de vragen van exposanten of bezoekers opvangt, u ondersteunt met het regelen van praktische zaken? Wij beschikken over de juiste profielen die dit vlekkeloos laten verlopen.

shutterstock_2047.jpg

Parking stewards

Uw gasten, bezoekers, klanten hartelijk verwelkomen begint reeds bij het oprijden van de parking. Onze parking stewards vullen uw parking uiterst zorgvuldig op, zodat de voorziene ruimte optimaal benut wordt.

promoteams-1.jpg

Promoteams

Gemotiveerde enthousiastelingen nodig die uw product op een levendige maar correcte manier promoten, 'samplen' en in de verf zetten? Onze promoteams fungeren met veel plezier als ambassadeurs van uw merk of bedrijf.

WMD64tMfc4-kopie.jpg

Sales advisors / Informanten

Na een grondige kennisname van uw bedrijf of product, ondersteunen onze sales advisors/informanten u graag waar nodig. Hebt u tijdelijk nood aan extra ondersteuning in kader van een bepaalde actie in uw showroom, winkel of op een beurs? Onze sales advisors/informanten verdiepen zich graag in uw "brand" en representeren uw bedrijf met de nodige professionaliteit.

PJC.jpg

Coördinatoren

Deze persoon zal u volledig ontlasten qua personeelsbeheer en neemt (o.a.) volgende taken uit handen; opstart en briefing, positioneren van het personeel op de nodige posten, het regelen van pauzes, bijsturen waar nodig, bijhouden van de einduren van personeel etc. Hij/zij zal fungeren als uw primair aanspreekpunt. Hebt u een project waarbij meer dan alleen personeelsbeheer nodig is? Ook dit kan door ons uitgevoerd worden. Wij delen graag onze expertise, ons organisatietalent, voeling met de sector en geven steeds het beste van onszelf om uw project te doen slagen.

You cannot copy content of this page